🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ استاد ارجان خوئینی
رشته دانشگاهی
جامعه مبانی و اصول برنامه نویسی ایجاد شده در ۰۹ اسفند ۱۴۰۱

برای برنامه نویسی پیشنهاد میکنید تو دانشگاه علوم کامپیوتر بخونیم یا مهندسی کامپیوتر؟

درود

هردو بسیار نزدیک به هم هستند و بنده در هر دو افرادی رو دیدم که تونستند با مدرک شون مهاجرت کنند یا در ایران مشغول بشند.

اما در کل پیشنهاد میشه مهندسی کامپیوتر رو ارجحیت بدید. مهندسی کامپیوتر خیلی تخصصی‌تر از علوم کامپیوتر برنامه نویسی رو برررسی میکنه و علوم کامپیوتر شامل تعداد زیادی دروس ریاضی هست که در برنامه نویسی استفاده نمیشه. از طرفی شما ب خوندن مهندسی بعد از 4 سال عنوان مهندس بهتون اضافه میشه و این خودش در جایگاه اجتماعی تون و روحیه تون تاثیر زیادی میگذاره.


بهترین پاسخ
گرگین پستا ۱۰ اسفند ۱۴۰۱، ۱۰:۵۱