🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ پریسیما فرامرزی
تفاوت استفاده از reshape
جامعه هوش مصنوعی ایجاد شده در ۱۴ اسفند ۱۴۰۱

خروجی دستور reshape(-1) اونجایی که میخواید ماتریس 8*8 رو تبدیل به یک آرایه کنید تفاوتش با reshape(1, 64) چیه؟ من خودم type رو گرفتم یکسان نشون میداد : numpy.ndarray

و اینکه وقتی میخواستیم predict کنیم بدون اینکه حاصل رو توی کروشه قرار بدیم دستور predict ارور میداد. میشه یه خورده ولی اگه reshape رو با (1, 64) انجام بدیم، دیگه کروشه نیاز نیست. تفاوتش کجاست؟

سلام

بله، در حالت اول، یک لیست میسازه

ولی در حالت دوم یک ماتریس با یک سطر ایجاد میکنه

بهترین پاسخ
سمراد طالقانی ۱۷ اسفند ۱۴۰۱، ۱۸:۳۵