🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۲ آبان بانو سرمد
برنامه نویسی وب
جامعه مبانی و اصول برنامه نویسی ایجاد شده در ۲۱ اسفند ۱۴۰۱

سلام من یک ماه است که نتونستم دوره طراحی وب را ببینم اول اموخته‌های قبلی را تمرین کنم و در کجا تمرین کنم وبعد از این فقط تمرین دوره‌ها را انجام بدم راهنمایی می‌کنید سردرگم شدم

و یک سوال دیگه مدرس دوره میگه باید 3بار ویدیو را ببینیم

آبان بانو سرمد ۲۱ اسفند ۱۴۰۱، ۱۹:۳۹

درود

اگر دوره طراحی وب رو شروع کنید میبینید که استاد در مورد محیط کار و محل تمرین به طور کامل توضیح دادند.

درمورد سوال دوم تون: چند بار ویدیو را ببینیم

گرگین پستا ۲۱ اسفند ۱۴۰۱، ۲۰:۳۴