🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۳ استاد بختیار بیگی
تعریف فیلد
جامعه ASP.NET ایجاد شده در ۲۲ اسفند ۱۴۰۱

آیا بهتر نبود مثل گذشته در تعریف فیلد به جای MapperConfiguration از نام _mapperconfiguration استفاده میکردیم و یکسان با نوع خودش نمیشد؟

 public static MapperConfiguration MapperConfiguration { get; set; }       //_mapperconfiguration
        public static void Initialize(MapperConfiguration mapperConfiguration)

سلام،

استفاده از نام "_mapperconfiguration" به جای "MapperConfiguration" تفاوتی در عملکرد برنامه ایجاد نمی‌کند.

دلنواز قانونی ۲۴ اسفند ۱۴۰۱، ۲۱:۰۱

یه سری convention توی هر زبون برنامه نویسی برای نامگذاری‌ها وجود داره که عموما تفاوتی توی نحوه‌ی اجرا شدن نداره اما برای تمیز و یکدست شدن کد ازشون پیروی میشه. توی زبون C# فیلد‌های public با حرف بزرگ شروع میشن و فیلد‌های private با underline و حرف کوچک. مثلا در مورد پارمتر‌های تابع حرف اول کوچکه ولی اسم تابع حرف اول بزرگه. بنابراین اینجا طبق convention حرف اول این فیلد باید بزرگ باشه چون public هست.

بهترین پاسخ
کامدین خامنه‌ای ۲۷ اسفند ۱۴۰۱، ۰۰:۰۲

ممنونم

استاد بختیار بیگی ۲۷ اسفند ۱۴۰۱، ۰۶:۰۷