سلام مهندسی هوانوردی خواندم و ارشد مدیریت بازرگانی و زبان انگلیسی رو دارم چه زبان برنامه نویسی رو پیشنهاد میکنید سیستم من Acer core i5 است
درود
به چه حوزه ای علاقه دارید، چند سالتون هست و هدفتون از یادگیری برنامه نویسی چیه؟
اسفندیار ارسباران۲۳ اسفند ۱۴۰۱، ۲۰:۰۴
سلام ۴۷سالمه قصدم اینه اوقات بیکاریم که خیلی زیاده حدود ۲۵روز در ماه بیکارم رو با شغل دوم پر کنم و کمک به اقتصاد خانواده بشه ممنون میشم کمکم کنید راه درستی انتخاب کنم ممنون
دکتر ستوده امینزاده۲۷ اسفند ۱۴۰۱، ۱۸:۰۶
هدفم کسب درآمد خوب است . دورههای آموزشی شما مدرک مورد تایید شرکتها رو هم پوشانی میکنه،؟
دکتر ستوده امینزاده۲۷ اسفند ۱۴۰۱، ۱۹:۳۲
شما شانس استخدام به صورت رسمی رو ندارید (به دلیل سن بالا) لذا باید به سراغ فریلنسری برید.
زمینههای پولساز فریلنسری عبارتند از طراحی وب - وردپرس - پایتون
درمورد این سه تحقیق کنید و با توجه به علاقه یکی رو انتخاب کنید.
اسفندیار ارسباران۲۸ اسفند ۱۴۰۱، ۰۵:۰۱
ممنونم لطف کردید
دکتر ستوده امینزاده۲۸ اسفند ۱۴۰۱، ۰۷:۴۸
خواهش میکنم. ممنون میشم تیک تایید پاسخ رو بزنید که تاپیک از پیگیری دربیاد.
برقرار باشید
اسفندیار ارسباران۲۸ اسفند ۱۴۰۱، ۰۸:۰۸
سلام سال نو مبارک انشاالله سال پیش رو سال پر از برکت و آرامش و سلامتی برای شما تقدیر بشه.سوال داشتم سیستم من core i5است آیا سیستم من برای دوره پایتون یا php مناسب است؟ و سوال دومم اینکه دوره بصورت مجازی برگزار میشه یا بصورت پکیج کامل سی دی هست که درب منزل میاد اون جوری باید دوره رو آموزش ببینیم سوال داشتم چجوری باید سوال کنم ایا پشتیبانی میشم ممنونم
دکتر ستوده امینزاده۰۲ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۰۰
سلام،
سیستمتون مناسبه.
پکیج ویدیویی ضبط شده هستن و ویدیوهارو روی سایت میتونید پلی کنید و ببینید.