🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ مهرا بختیار
سن من 14 سال هست.آیا؟
جامعه مبانی و اصول برنامه نویسی ایجاد شده در ۲۳ اسفند ۱۴۰۱

سلام من سنم 14 سال هست و ریاضی هم ابتدایی بلدم میتونم برم یا ول کنم برنامه نویسی رو.ممنون

درود

سن تون مناسب هست و ریاضی خیلی مهم نیست، علاقه و پشتکار مهمه. اگر از حل پازل یا سودوکو لذت میبرید احتمالا برنامه نویسی هم براتون مناسب هست.

بهترین پاسخ
گرگین پستا ۲۳ اسفند ۱۴۰۱، ۲۰:۰۹