🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۳ مرداس توکل
anaconda navigator
جامعه پایتون (وب) ایجاد شده در ۰۳ فروردین ۱۴۰۲

سلام وقت بخیر

من میتونم در محیط spyder کد‌های پایتون رو بزنم؟

سلام،

مشکلی نیست منتها خود استاد در سرفصل‌های جلوتر pycharm رو نصب میکنن.

بهناک گل ۰۳ فروردین ۱۴۰۲، ۱۹:۱۲

یعنی برای پایتون محیط پایچارم برای کد نویسی بهتره؟

مرداس توکل ۰۳ فروردین ۱۴۰۲، ۱۹:۳۲

سلام امیدوارم که عالی باشید

بهتری وجود نداره با هر ابزاری که راحتترید با همون جلو برید منتهی اگر تجربه کار قبلی ندارید بهتره با پایچارم کد بزنید تا بتونید بهتر با ویدیو‌ها پیش بیاید

بهترین پاسخ
نیک رهنما ۰۳ فروردین ۱۴۰۲، ۲۰:۰۶