مشکلی نیست منتها خود استاد در سرفصلهای جلوتر pycharm رو نصب میکنن.
بهناک گل۰۳ فروردین ۱۴۰۲، ۱۹:۱۲
یعنی برای پایتون محیط پایچارم برای کد نویسی بهتره؟
مرداس توکل۰۳ فروردین ۱۴۰۲، ۱۹:۳۲
سلام امیدوارم که عالی باشید
بهتری وجود نداره با هر ابزاری که راحتترید با همون جلو برید منتهی اگر تجربه کار قبلی ندارید بهتره با پایچارم کد بزنید تا بتونید بهتر با ویدیوها پیش بیاید