🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ دریا دل بهاور
دیزاین صفحه وب
جامعه مبانی و اصول برنامه نویسی ایجاد شده در ۰۴ فروردین ۱۴۰۲

آیا برایه دیزاین سایت و برنامه‌ها (front end) میتوان از پایتون استفاده کرد یا باید زبانی مانند html, css باشد؟

سلام،

باید از زبان‌های html, css, javascript استفاده کرد چون مرورگر‌ها فقط این سه زبان رو تفسیر و رندر میکنن.

بهترین پاسخ
بهناک گل ۰۴ فروردین ۱۴۰۲، ۱۹:۴۶