پایتون پکیج با نام finance از کجا آمد و چطور ساخته شد؟!!!
سلام وقت بخیر
چه تایمی از ویدیو؟!
استاد نسترن دهقان۰۴ فروردین ۱۴۰۲، ۲۲:۱۲
در اسکرین شاتهای پیوست
شیدخت علمالهدی۰۴ فروردین ۱۴۰۲، ۲۲:۴۲
دقیقاً اینجا
شیدخت علمالهدی۰۴ فروردین ۱۴۰۲، ۲۲:۴۲
درود وقت بخیر
این پایتون پکیج یک app جنگویی هست که با دستور
python manage.py startapp
درست شده . حالا اینکه از کجا اومد رو استاد توضیح دادن که به دلیل تسریع روند آموزش این بخش رو که فقط شامل zarinpal.py هست رو از قبل کدشو نوشتن و دارن توضیح میدن !
موفق باشید ?
بهترین پاسخ
استاد نسترن دهقان۰۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۲۱
یعنی تو views.py و models.py و admin.py هیچ کدی ننوشتند؟
شیدخت علمالهدی۰۵ فروردین ۱۴۰۲، ۲۱:۵۵
همونطور که تو ویدیو مشخص هست استاد دارن کامل میکنن بخشهای دیگه رو
استاد نسترن دهقان۰۵ فروردین ۱۴۰۲، ۲۲:۳۰
ممنون از شما
شیدخت علمالهدی۰۶ فروردین ۱۴۰۲، ۰۲:۳۳
سلام ممنون میشم اگ مشکلتون حل شد تایید رو بزنید
استاد نسترن دهقان۰۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۵:۳۴
مرچنت آی دی یا مرچنت کد رو چطور به دست بیاریم
شیدخت علمالهدی۱۰ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۰۹
سلام،
هرجایی که درگاه رو میگیرید مرچنت آیدی رو هم باید دریافت کنید.
البته درحال حاضر اگر خودتون بخواید درگاه بگیرید چه مستقیم و چه بصورت واسط نیاز به اینماد و کد مالیاتی دارید.(این مواردو میتونید داخل سایتی که ازش درگاه میگیرید مطالعه کنید.)
افشیده کهنمویی۱۱ فروردین ۱۴۰۲، ۰۱:۵۷
اینطوری که خیلی کار سخت میشه ، گرفتن اینماد و کد مالیاتی ساده نیست. راه دیگری وجود نداره ؟ مثلاً یه محیط مجازی و آزمایشی برای تست کدنویسی درگاه پرداخت وب