🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ بهامین آقاجری
برنامه نویسی وب و مهاجرت
جامعه مبانی و اصول برنامه نویسی ایجاد شده در ۰۷ فروردین ۱۴۰۲

سلام وقت بخیر

رشته تحصیلیم IT هستش و قبلا کلاس‌های برنامه نویسی ++c رو گذروندم و نتونستم باهاش ارتباط بگیرم و اون موقع از برنامه نویسی زده شدم ولی خب الان بعد از گذشت چند سال دوباره میخوام برنامه نویسی یاد بگیرم خیلی دوست دارم تو زمینه وب باشه ( مثلا طراحی وب سایت و....) و برای مهاجرت هم خوب باشه و بازار کار ایران و خارج داشته باشه.

حالا اگه امکان مهاجرت هم نبود حداقل بتونم با شرکت‌های خارجی پروژه ای کار کنم و بازار ایران هم داشته باشه.

لطفا کمک می‌کنید که از کجا شروع کنم و چه دوره هایی رو بگذرونم (مرحله به مرحله) و برای موارد بالا بهتره بک اند کار کنم یا فرانت اند؟

متشکر

درود

چند سالتون هست؟ با توجه به جواب تون پاسخ دقیقتری میتونم بدم.

بهترین پاسخ
گرگین پستا ۰۷ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۱۶