🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۵ دانشجوی سون‌لرن
Package com.company
جامعه جاوا (اندروید) ایجاد شده در ۰۹ فروردین ۱۴۰۲

سلام.

بعد از نصب و شروع پروژه package com.company رو نمیاره (دقیقا روندی که مدرس گفتن رو طی کردم) ولی برنامه در اجرا مشکل نداره.

سلام وقت بخیر

ممکن هست اسکرین ارسال کنید؟

نیک رهنما ۰۹ فروردین ۱۴۰۲، ۰۹:۰۴

سلام.

بعد از نصب و شروع پروژه package com.company رو نمیاره (دقیقا روندی که مدرس گفتن رو طی کردم) ولی برنامه در اجرا مشکل نداره.

مهندس فرج پازوکی ۰۹ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۰۴

استاد خودشون در جلسه بعد از پوشه کمپانی استفاده میکنن برای ایجاد کلاس.

در عکسی که فرستادم میبینید من اون پکیج رو بطور پیش فرض ندارم.

لطفا راهنماییم کنید.

مهندس فرج پازوکی ۰۹ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۳۴

هر دستوری هم که مینویسم بالاش یک no usages میاره.

مهندس فرج پازوکی ۰۹ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۳۲

پکیج رو می‌تونید خودتون بسازین مورد خاصی نیست تو این آموزش به همین روال هم پیش برین مشکلی پیش نمیاد.

برای ساخت پکیج رو پوشه src راست کلیک کنید و گزینه package براتون میاد. دوتا پکیج تودرتو بسازین مشابه آموزش میشه.

وارنینگ no usages هم مشخصه از معنیش ینی ازین کلاس/فیلد/متد جایی استفاده نکردین.

بهترین پاسخ
رامک امین‌زاده ۰۹ فروردین ۱۴۰۲، ۱۸:۴۵