یا مثلا در برخی اوقات GUI رو 'گویی' می‌خوانند.

' />

یا مثلا در برخی اوقات GUI رو 'گویی' می‌خوانند.

' />
🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۰ یعقوب پایور
تفاوت در تلفظ زبان انگلیسی
جامعه لینوکس و دواپس ایجاد شده در ۱۱ فروردین ۱۴۰۲

ممکنه در ویدیو‌های انگلیسی کلمه gnome را 'نوم' بخوانند (حرف 'گ' خوانده نمی‌شود)

یا مثلا در برخی اوقات GUI رو 'گویی' می‌خوانند.