🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ یعقوب پایور
تفاوت در تلفظ اصطلاحات
جامعه لینوکس و دواپس ایجاد شده در ۱۱ فروردین ۱۴۰۲

ممکنه در ویدیو‌های انگلیسی کلمه gnome را 'نوم' بخوانند (حرف 'گ' خوانده نمی‌شود)

یا مثلا در برخی اوقات GUI رو 'گویی' می‌خوانند.

به شاخه لینوکس کلمه Distrobition هست که به صورت عام Distro (دیسترو) میگن.

به RHEL، 'ر‌ل' می‌گن.

هم نوم درست است و هم گنوم.

https://en.wikipedia.org/wiki/GNOME

رسام زنوزی ۲۵ خرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۰۰