🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ پروان سحابی
انتخاب زبان برنامه نویسی
جامعه مبانی و اصول برنامه نویسی ایجاد شده در ۱۳ فروردین ۱۴۰۲

سلام

من برنامه نویسی رو بعنوان شغل دوم انتخاب کردم و علاقه زیادی هم دارم، و میخام با استایل فری‌لنسری کار کنم، زبان پایتون به نظرتون ، زبان خوبی هست که هم پیچیدگی زیادی نداشته باشه و هم بازار کار خوبی داشته باشه

درود

بله پایتون سریع و بی دردسر هست و باهاش درآمد خوبی میتونید داشته باشید.

گرگین پستا ۱۳ فروردین ۱۴۰۲، ۱۸:۳۵