🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۲ آریارمنا عبدالکریمی
در مورد نصب اکستنشن‌های VSCode
جامعه گولنگ ایجاد شده در ۳۱ فروردین ۱۴۰۲

سلام

وقت بخیر

من vscode به همراه اکستنشن‌های لازم برای GO رو، روی سیستم نصب دارم. با توجه به این، با دستوراتی که در آخر ویدئو داده میشه، فقط کافی هست اون هایی که نصب ندارم رو، بذارم نصب بشه، درسته؟

جواب این سوالم رو در ویدئوی بعدی دیدم. در واقع هر اکستنشنی که نصب باشه، خودش skip می‌کنه. الان یه مشکل دیگه سر نصب اکستنشن‌ها خوردم که در ویدئو مرتبط با خودش مطرح می‌کنم. مرسی از شما

آریارمنا عبدالکریمی ۳۱ فروردین ۱۴۰۲، ۰۶:۰۰

سلام مهدی جان به دوره خوش اومدین


بسیار عالی موفق باشین

دیبا عراقی ۳۱ فروردین ۱۴۰۲، ۰۶:۴۷