🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۵ مهکامه رفیعی
استخدام شدن در سن 29 سالگی
جامعه مبانی و اصول برنامه نویسی ایجاد شده در ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۲

با سلام.من 29سالمه الان اگه شروع کنم ب یادگیری برنامه نویسی امیدی ب استخدام شدن هستش؟

درود

وضعیت سربازی و اینکه کدوم حوزه رو انتخاب کردید می‌فرمایید؟







شهرباز سیف ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۳۷

سربازی رفتم وقصد دارم زبان سی شارپ یاد بگیرم وبعد حوزه ویندوز وموبایل رو ادامه بدم

مهکامه رفیعی ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۰۷:۴۲

متوجه شدم.

سربازی امتیاز مثبت شماست اما با توجه به سن تون بهتره همزمان با یادگیری در شرکتی مشغول به کارآموزی بشید حتی شده با حقوق ناچیز چون سابقه کاری برای استخدام رسمی مهمه و در سی سال به بالا به دردسر میفتید.

شهرباز سیف ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۰۹

ممنون از راهنمایی شما سپاس

مهکامه رفیعی ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۲۶

خواهش میکنم. ممنون میشم تیک تایید پاسخ رو بزنید تا تاپیک بسته شه.

شهرباز سیف ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۰:۴۳