با سلام.من 29سالمه الان اگه شروع کنم ب یادگیری برنامه نویسی امیدی ب استخدام شدن هستش؟
درود
وضعیت سربازی و اینکه کدوم حوزه رو انتخاب کردید میفرمایید؟
شهرباز سیف۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۳۷
سربازی رفتم وقصد دارم زبان سی شارپ یاد بگیرم وبعد حوزه ویندوز وموبایل رو ادامه بدم
مهکامه رفیعی۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۰۷:۴۲
متوجه شدم.
سربازی امتیاز مثبت شماست اما با توجه به سن تون بهتره همزمان با یادگیری در شرکتی مشغول به کارآموزی بشید حتی شده با حقوق ناچیز چون سابقه کاری برای استخدام رسمی مهمه و در سی سال به بالا به دردسر میفتید.
شهرباز سیف۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۰۹
ممنون از راهنمایی شما سپاس
مهکامه رفیعی۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۲۶
خواهش میکنم. ممنون میشم تیک تایید پاسخ رو بزنید تا تاپیک بسته شه.