🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۴ پاریا اقلیما
ارسال فایل بورد جلسه‌ها
جامعه هوش مصنوعی ایجاد شده در ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۲

سلام وقتتون بخیر فایل بورد رو لطفا میتونید ارسال کنید تا بتونیم ازش استفاده کنیم و لطفا نرم افزار که روی ان نوشتید هم بهمون بدید متشکرم اگر برای Linux است

سلام سلامت باشید

بورد xmind رو فقط برای ضبط ویدیو استفاده می‌کردم و می‌تونید از روی ویدیو اسکرین‌شات بگیرید

ولی اگر پیدا کردم روی سیستم ارسال خواهم کرد

سمراد طالقانی ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۰:۵۹

ممنون تشکر

پاریا اقلیما ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۲:۲۹

استاد یک سوال دیگه هم داشتم من چند دوره برای من باز شده یکی هوش مصنوعی و یاد گیری ماشین و علم داده و یکی متخصص علم داده من امار رو نگاه کردم الان کدوم دوره رو شروع کنم برای دیتاساینتیس ؟ ممنون میشم بهم بگید

پاریا اقلیما ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۲:۳۳

سلام

همون دوره‌ی جدید که اسمش هست یادگیری ماشین و علم داده

سمراد طالقانی ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۷:۱۷