🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱۵ بارمان باستانی
چرا اینطور میشه
جامعه پایتون (وب) ایجاد شده در ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲

0925-Screenshot from 2023-05-02 19-20-19.png

سلام،

در مسیر درستی نیستید، حتی دستور source رو هم که زدید خطای no such file or directory دریافت کردید.

باید داخل ترمینال با cd در مسیر پروژه بروید.

افشیده کهنمویی ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۴۷

میشه دقیق‌تر توضیح بدیدبا cd یعنی چطور


بارمان باستانی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۵۵

میشه دقیق‌تر توضیح بدیدبا cd یعنی چطور


بارمان باستانی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۲۸

سلام وقت بخیر

cd یعنی وارد یک دایرکتوری بشید مثلا

➜ ~ ls  # list of Dir or files                    
Project
Applications                 Public
Desktop                      PycharmProjects
Documents                    Reading
Downloads                    Sites
GolandProjects               Library                     Users
➜ ~ cd Desktop   # change dir to Desktop
➜ Desktop ls
venv

اولین مورد که باید در نظر داشته باشید جایی هست که venv ( virtual environment) رو درست کردید .

بعد نسب به مسیر دستور activate رو بزنید .

مثلا توی این مورد اک من توی دسکتاپ یه venv داشته باشم اینجوری فعالش میکنم

➜ ~ cd Desktop
➜ Desktop venv/bin/activate


استاد نسترن دهقان ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۲:۱۲

من اصلا نتونسم نصب کنم خطا زیاده میده ارورو میده یا بکیج ارور میده


بارمان باستانی ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۵۶

به تلگرام بنده پیام بدید یه سشن میزاریم بررسیش میکنیم

Telegram

استاد نسترن دهقان ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۴۷

اگر میشه ایدیتون رو بدین

بارمان باستانی ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۱۴

اینو ببینید


بارمان باستانی ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۳۲

آیدیشون رو گذاشتن، انتهای آدرس url، آیدیشونه:

@Mr_Rezoo

افشیده کهنمویی ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۱:۳۱
1. sudo apt install python3-pip
2. pip3 install virtualenv
3. cyberithub@ubuntu:~$ virtualenv --version
virtualenv 20.16.5 from /home/cyberithub/.local/lib/python3.8/site-packages/virtualenv/__init__.py
4. cyberithub@ubuntu:~$ virtualenv venv
5. source venv/bin/activate
استاد نسترن دهقان ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۰:۳۰

من تمام این مراحل رو رفتم دوباره اینطور میشه


بارمان باستانی ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۰۹:۱۷

من تمام این مراحل رو رفتم دوباره اینطور میشه


بارمان باستانی ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۰۹:۲۱

من تمام این مراحل رو رفتم دوباره اینطور میشه


بارمان باستانی ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۰۹:۲۲

درود وقت بخیر

پکیج virtualenv روی سیستم شما نصب هستش و اگر قصد دارید یه venv جدید درست کنید

-> virtualenv venv

این دستور رو باید بزنید تو هر ادرسی که تمایل دارید بعد فعالش کنید

source venv/bin/activate

موفق باشید ?

بهترین پاسخ
استاد نسترن دهقان ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۵۶