🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۵ آفرین باستانی
راجب javascript
جامعه مبانی و اصول برنامه نویسی ایجاد شده در ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲

سلام یه سوالی داشتم من کاملا مبتدی هستم و میخواستم دوره js رو شروع کنم آیا نیاز به پیش نیازی دارم یا میتونم از همون دوره شروع کنم؟

درود

بهتره که قبل از جاوا اسکریپت دوره طراحی وب رو گذرونده باشید یا حداقل با مباحث html و css آشنا باشید چون بدون این دو نمیتونید در حوزه وب فعالیت کنید.

شهرباز سیف ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۰۸:۲۷

میشه حداقل بگید برای پیش نیاز دوره جاوا اسکریپت کدوم فصل‌ها و سر فصل‌های دوره طراحی وب و باید ببینم؟

آفرین باستانی ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۳۰

???

آفرین باستانی ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۰۷

سلام،

جاوااسکریپتو به چه منظور میخواید یاد بگیرید؟ هدفتون چیه؟

اگر برای فرانت اند هست بنابراین توصیم اینه کل طراحی وب رو ببینید تا تخصص html, css و فریمورک‌ها و ابزارش براتون کامل باشه و بعد سمت جاوااسکریپت برید. یک فرانت اند کار دانش کاملی توو این حوزه باید داشته باشه. در هر صورت اگر فقط هدفتون یادگیریه جاوااسکریپت هست دروس html و چند درس در حد آشنایی با css کفایت میکنه برای شروع منتها توصیم چیز دیگری بود که عرض کردم.

بهترین پاسخ
خانم عدیله ترکان ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۳۷

مرسی از راهنماییتون

آفرین باستانی ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۰:۵۳