🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۳ هاله مستوفی
ران نشدن برنامه
جامعه جاوا (اندروید) ایجاد شده در ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲

با سلام

در captuer1 منکتابخانهfresco رو ایجاد کردم.

در capture2 این خط کد رو که اضافه میکنم مثل استاد رنگش بنفش نیست

vectorDrawables.useSupportLibrary true و من احساس میکنم اینجا مشکل داره

ودر capture3 وقتی imageview استفاده میکنم پروژه ران میشه و این کد رو بزنم ران نمیشه.

ممنون میشم راهنمایی کنید.

در سوال قبلیم هم ارور resource رو میگرفت.

با سلام

در captuer1 منکتابخانهfresco رو ایجاد کردم.

در capture2 این خط کد رو که اضافه میکنم مثل استاد رنگش بنفش نیست

vectorDrawables.useSupportLibrary true و من احساس میکنم اینجا مشکل داره

ودر capture3 وقتی imageview استفاده میکنم پروژه ران میشه و این کد رو بزنم ران نمیشه.

ممنون میشم راهنمایی کنید.


در سوال قبلیم هم ارور resource رو میگرفت.

هاله مستوفی ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۰۴:۱۴

با سلام

در captuer1 منکتابخانهfresco رو ایجاد کردم.

در capture2 این خط کد رو که اضافه میکنم مثل استاد رنگش بنفش نیست

vectorDrawables.useSupportLibrary true و من احساس میکنم اینجا مشکل داره

ودر capture3 وقتی imageview استفاده میکنم پروژه ران میشه و این کد رو بزنم ران نمیشه.

ممنون میشم راهنمایی کنید.


در سوال قبلیم هم ارور resource رو میگرفت.

هاله مستوفی ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۰۴:۱۴

با سلام

در captuer1 منکتابخانهfresco رو ایجاد کردم.

در capture2 این خط کد رو که اضافه میکنم مثل استاد رنگش بنفش نیست

vectorDrawables.useSupportLibrary true و من احساس میکنم اینجا مشکل داره

ودر capture3 وقتی imageview استفاده میکنم پروژه ران میشه و این کد رو بزنم ران نمیشه.

ممنون میشم راهنمایی کنید.


در سوال قبلیم هم ارور resource رو میگرفت.

هاله مستوفی ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۰۴:۱۵