🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۴ شادان روزبه
فرانت یا بک اند
جامعه مبانی و اصول برنامه نویسی ایجاد شده در ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲

سلام وقت بخیر

ببخشید بنده هم به فرانت اند علاقه دارم و هم به بک اند

اما نمیدونم به کدومش برم

البته کمی بیشتر بک اند دوست دارم ولی از فرانت اند هم نمیتونم بگذرم

ببخشید پیشنهاد شما کدوم هستش

کدوم ارزش یادگیری بیشتری داره

با کدوم میشه درآمد مناسبی داشت و بشا راحت‌تر مهاجرت کرد

با تشکر

درود

سن - تحصیلات - میزان آشنایی با برنامه نویسی و وضعیت سربازی تون رو هم بفرمایید تا بهتر بتونم کمک تون کنم.

شهرباز سیف ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۰۶:۳۴

سلام

سن ۲۱ سالم

در حال تحصیل هستم دانشگاه پیام نور اما مدرکم فعلا دیپلم

هیج زبانی بلد نیستم در این حد میدونم کدوم زبان برای کدوم حوزه خوبه کتابخونه چیه فریمورک چیه فقط اینا در حد مقدمات و کلی میدونم

سربازی هم تا سال ۱۴۰۵ معافیت تحصیلی دارم

با تشکر


شادان روزبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۰۷:۴۳

در قدم اول بستگی به روحیه خودتون داره که آدمی هستید که بیشتر با ظاهر و فرانت اند ارتباط برقرار میکنید یا بیشتر اهل کد و پیچیدگیهاش هستید.

چون شرایط سنی خوبی دارید و قصدتون مهاجرت هست و گفتید علاقه تون به بک اند بیشتره، پیشنهاد میکنم پایتون یاد بگیرید و سمت بک اند برید.

هم در داخل ایران و هم در خارج ایران درآمد خوبی داره و یادگیریش آسون هست.

منتها دقت کنید که از سال دیگه سابقه کاری ایجاد کنید.

بهترین پاسخ
شهرباز سیف ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۰۴

خیلی ممنون بابت راهنمایی

دچار سردرگمی بودم

تشکر از شما

انشالله سلامت و موفق باشید


شادان روزبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۱۵