🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱۰ فرهان پناهیان
مهاجرت شغلی
جامعه مبانی و اصول برنامه نویسی ایجاد شده در ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲

سلام و خسته نباشید.

ببخشید برای مهاجرت مدرک دانشگاهی لازمه؟

چون من مدرک دانشگاهی ندارم و هدفم از یادگیری برنامه‌نویسی مهاجرت هستش، بیشتر هم اولویتم کشورهای انگلیسی زبان هستش آمریکا، استرالیا یا انگلیس و اینکه چه زبان‌هایی در این کشورها بازار کار خوبی دارند ؟

درود

از هر دو روش تحصیلی و کاری میتونید مهاجرت کنید. در حالت تحصیلی معمولا هزینه‌ها کمتر هست.

برای مهاجرت باید شرایط هرکشور رو با آگهی کارشون بررسی کنید که در سن شما چه حوزه هایی خوبه، اما معمولا پایتون پرطرفدار هست.

اسفندیار ارسباران ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۳:۴۰

یعنی من بدون مدرک دانشگاهی راحت میتونم مهاجرت کنم؟ آخه من شنیدم مدرک دانشگاهی رو مهم‌تر از تخصص میدونن، فقط هزینه هستش و مشکل دیگه‌ای نیست؟

فرهان پناهیان ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۳:۴۰

اگه سن، وضعیت سربازی و میزان سابقه کاری که در برنامه نویسی دارید رو توضیح بدید میتونم دقیقتر کمکتون کنم.

اسفندیار ارسباران ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۰۶:۰۳

22سالمه سربازی هنوز نرفتم و سابقه کاری‌ای ندارم کلا صفرم

فرهان پناهیان ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۷:۰۸

متوجه شدم.

متاسفانه شرایط مهاجرت به کشورهای انگلیسی زبان برای شما که اصلا سابقه کار ندارید و مدت زیادی از گرفتن آخرین مدرک تون میگذره بسیار سخت هست. یسری کشورها مثل آلمان شرایط خاصی دارند و امکان مهاجرت رو فراهم میکنند. در این روش باید مدرک زبان آلمانی داشته باشید.

در کل درمورد مدرک تحصیلی بهتره خودتون جزییات هر کشور رو دقیق بررسی کنید چون اینا براساس سن متفاوت هست.

اما برای مهاجرت به جز مدرک شما باید نمونه کار قوی و یا سابقه کاری داشته باشید. بنابراین اگر در هدف تون راسخ هستید همزمان با یادگیری در جایی به عنوان کارآموز مشغول بشید. در سالهای اول درآمد کمی خواهید داشت که طبیعیه و در سالهای بعد که مهارتها رو کسب کرده و نمونه کار جمع کنید جبران خواهد شد.

اسفندیار ارسباران ۰۲ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۳۶

پس اگه نمونه‌کار و سابقه کاری قوی داشته باشیم برای مهاجرت، نبود مدرک رو جبران میکنه؟

و اینکه برای استخدام به عنوان برنامه نویس در ایران باید کارت پایان خدمت داشته باشیم یا مهم نیست؟

فرهان پناهیان ۰۲ خرداد ۱۴۰۲، ۲۰:۳۵

سلام ببخشید جواب سوالمو ندادید؟

فرهان پناهیان ۱۱ خرداد ۱۴۰۲، ۲۰:۴۶

سلام،

بله اگر سابقه و رزومه خوبی داشته باشید نبود مدرک جبران خواهد شد.

برای سؤال دومتون بستگی به آن شرکت دارد که معمولا شرایط کارت پایان خدمت رو درج نمیکنند باید شرایط آن شرکت را ببینید.

افشیده کهنمویی ۱۲ خرداد ۱۴۰۲، ۲۰:۲۳

ممنون.

فرهان پناهیان ۱۲ خرداد ۱۴۰۲، ۲۰:۲۶

تاپیک رو با گزینه تایید پاسخ خانم کریمی مقدم ببندید تا از لیست پیگیری خارج شود.

بهترین پاسخ
افشیده کهنمویی ۱۲ خرداد ۱۴۰۲، ۲۰:۴۷