🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۲ توتک زهرایی
سوییچ -u در کانکت شدن به دیتابیس
جامعه جاوا (اندروید) ایجاد شده در ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲

سلام

سوییچ mysql -u به سوپریوزر سیستم عامل اشاره میکنه ؟؟ یا به یه یوزر دیگه که پیشفرض تو دیتابیس درست شده ؟؟؟؟؟

سلام وقتتون بخیر


یک یوزر پیشفرض(root) که در دیتابیس ساخته شده

نیک رهنما ۰۲ خرداد ۱۴۰۲، ۰۷:۴۱