🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ گشتاسب پازوکی
type- چه کاربردی دارد؟
جامعه لینوکس و دواپس ایجاد شده در ۰۱ خرداد ۱۴۰۲

این اپشن دقیقا چه کاری را برای ما انجام میدهد؟

و دستور -exec کارش را متوجه شدم ولی متوجه نشدم که یک دستوره یا تابع!!

سلام امین عزیز

لطفا از بخش مربوطه اسکرین بده و سوالت رو واضح‌تر بپرس.

خانم پرمیدا نوبختی ۰۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۱۳