با سلام من فایلهای لاراول خودم رو همیشه با نرم افزار گیت ایجاد میکردم و مشکلی نداشت الان وقتی که ایجاد میکنم پوشه ی مودلز ایجاد نمیشه لطفا راهنماییم کنید
باتشکر
سلام سجاد عزیز
یه git status بگیر ببین وضعیت چطوریه.
فایل .gitignore هم چک کن پوشه مودلها نباشه
خانم پرمیدا نوبختی۰۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۰۷
ببخشید فایلgitignoreرو از گجا باید بیارم
جلایل شیدا۰۲ خرداد ۱۴۰۲، ۰۶:۴۲
سجاد عزیز
باید وارد پوشه پروژه لاراولی بشی و بعد این موارد رو بررسی کنی.
خانم پرمیدا نوبختی۰۲ خرداد ۱۴۰۲، ۰۸:۱۹
جلایل شیدا۰۲ خرداد ۱۴۰۲، ۰۹:۰۷
git status هم بزنید.
خانم پرمیدا نوبختی۰۲ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۴۰
جلایل شیدا۰۲ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۳۰
سجاد عزیز
خب شما هنوز پروژه رو به گیت اضافه نکردید.
دستور git init رو بزنید.
خانم پرمیدا نوبختی۰۲ خرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۲۲
جلایل شیدا۰۲ خرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۳۸
خب الان چیکار کنم
جلایل شیدا۰۳ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۵۶
خب حالا دستورات زیر رو بزنید تا به گیت اضافه و کامیت بشه:
git add .
git commit -m "First Commit!"
خانم پرمیدا نوبختی۰۳ خرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۵۴
ببخشید استاد باز هم پوشه ی مودلز رو ایجاد نمیکنه
اگر میتونید با any deskراهنماییم کنید
جلایل شیدا۰۳ خرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۰۴
09363534990 این شماره ی من هست اگر خواستید هماهنگی بشه
جلایل شیدا۰۳ خرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۰۶
سجاد عزیز
پوشه مودلز داخل دایرکتوری app -> Http هست.
خانم پرمیدا نوبختی۰۳ خرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۰۱
جلایل شیدا۰۳ خرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۰۱
من مشکلم همینه که پوشه ی مودلز رو اصلا ایجاد نمیکنه
جلایل شیدا۰۴ خرداد ۱۴۰۲، ۰۷:۵۴
استاد الان کامپوزر و گیت و ومپم رو حذف کردم الان درست شد باز هم ممنون از راهنمایی شما
جلایل شیدا۰۴ خرداد ۱۴۰۲، ۰۹:۲۳
موفق باشید.
در صورت حل مشکل تیک حل شده رو بزنید تا تاپیک از پیگیری خارج بشه.