🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ سیمیا مصباح‌زاده
برنامه نویسی روی لینوکس مجازی
جامعه لینوکس و دواپس ایجاد شده در ۰۴ خرداد ۱۴۰۲

خسته نباشید . من لیموکسم رو روی ویرچوال باکس دارم و php کد میزنم . میخواستم بدونم ایا میشه تو ویرچوال باکس رو لینوکسم کد بزنم و پوش و پول کنم به گیت لب و اون ابزار‌های خودمو داشته باشم که رو ویندوزه ؟؟؟؟

سلام هادی عزیز

بله مشکلی نداره اما تا حد کمی باید با کدها و ترمینال لینوکس آشنایی داشته باشید تا به مشکل نخورید.

خانم پرمیدا نوبختی ۰۴ خرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۵۸