🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ دانشجوی سون‌لرن
Python و ...
جامعه مبانی و اصول برنامه نویسی ایجاد شده در ۰۸ خرداد ۱۴۰۲

آیا برای در ایران فریلنسری پایتون برای وب مناسب نیست ؟

درود

کلا پایتون برای کار در ایران و فریلنسری مناسب هست اما در فریلنسری بخش وب وردپرس و جاوا اسکریپت موقعیتها و پیشنهادات بیشتری دارند.

بهترین پاسخ
شهرباز سیف ۰۸ خرداد ۱۴۰۲، ۰۹:۱۱