🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ جوریل حیاتی
محدودیت سنی
جامعه مبانی و اصول برنامه نویسی ایجاد شده در ۰۹ خرداد ۱۴۰۲

درود من الان ۱۵سالمه تازه انتخاب رشته کردم از الان برنامه نویسی برای ساخت وب شروع کنم خوبه؟

درود

بله سن مناسبی برای برنامه نویسی دارید. فقط دقت کنید که اصولی و با دقت مفاهیم رو یاد بگیرید.

بهترین پاسخ
شهرباز سیف ۰۹ خرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۲۳