🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۴ دانشجوی سون‌لرن
یادگیری پایتون برای دریافت پروژه‌های خارجی
جامعه مبانی و اصول برنامه نویسی ایجاد شده در ۱۰ خرداد ۱۴۰۲

آیا من میتونم پایتون یاد بگیرم و از خارج کار فریلنسری بگیرم؟

درود

سن و میزان تحصیلات تون رو بفرمایید تا بهتر بتونم کمک تون کنم.


بهترین پاسخ
گرگین پستا ۱۰ خرداد ۱۴۰۲، ۰۸:۲۳

درحال خواندن فوق دیپلم

۲۰ سال



دکتر شبناز اعتماد ۱۱ خرداد ۱۴۰۲، ۰۷:۵۶

بله سن تون مناسب هست و میتونید در این خصوص موفق باشید.

سعی کنید حین یادگیری نمونه کار و پروژه شخصی برای خودتون بزنید تا رزومه تون پربار باشه.

گرگین پستا ۱۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۹:۱۸


دکتر شبناز اعتماد ۱۲ خرداد ۱۴۰۲، ۰۶:۱۵