🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۵ دانشجوی سون‌لرن
سوال در مورد اجرا جاوا اسکریپت
جامعه جاوا اسکریپت ایجاد شده در ۱۴ خرداد ۱۴۰۲

سلام برنامه جاوا اسکریپت نوشتم

موقع اجرا در google chrom برام نمیاد هیچی

میشه راهنماییم کنید

سلام،

برنامه تون رو آپلود کنید اینجا بذارید تا بررسی کنم.

بهناک گل ۱۵ خرداد ۱۴۰۲، ۱۹:۵۹

3e43-Screenshot (15).png

سهراب پستا ۱۶ خرداد ۱۴۰۲، ۰۷:۴۸

لاین 15 بعد از getElementById یک دابل کوتیشن (") گذاشتید که باید حذفش کنید، باعث بروز خطا شده.

pic_bulbon رو هم پسوندشو بذارید.

برای چک کردن هم میتونید inspect رو در مرورگر باز کنید و تغییرات رو در src تگ img مشاهده کنید.

بهناک گل ۱۶ خرداد ۱۴۰۲، ۰۹:۰۳

آها به خاطر همون اجرا نمیشه

سهراب پستا ۱۶ خرداد ۱۴۰۲، ۰۹:۱۸

با تأیید پاسخ تاپیک رو ببندید. ممنون

بهترین پاسخ
بهناک گل ۱۶ خرداد ۱۴۰۲، ۰۹:۲۸