🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۳ شیردخت فهمیده
حالت emergency mode
جامعه لینوکس و دواپس ایجاد شده در ۱۶ خرداد ۱۴۰۲

سلام وقت بخیر ببخشید من وقتی سیستم رو ری بوت کردم بعد از نوشتن در داخل fstab وقتی دستگاه ری بوت شد رفت تو حالت emergency mode و الان هر کاری میکنم نمیتونم از این حالت در بیام باید چیکارکنم؟؟؟؟؟؟

سلام علیرضا عزیز

دستور زیر رو بزن و سیستم رو یک ری استارت کن.

systemctl default
خانم پرمیدا نوبختی ۱۷ خرداد ۱۴۰۲، ۰۸:۴۴

سلام این دستور رو میزنم ولی با این ارور مواجه میشم

journalctl isolate default رو هم میزنم ولی بازم با ارور مواجه میشم سرچ‌های زیادی کردم ولی جواب درستی نگرفتم سیستم هم ربوت کردم ولی نشد

شیردخت فهمیده ۱۷ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۰۱

ببخشید ولی بالایی رو اشتباه زدم در اصل اینو زدم ولی کاری نکرد حتی systemctl isolate graphical هم زدم ولی ارور inactive mode graphicalمیده

شیردخت فهمیده ۱۷ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۱۹