🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ توتک زهرایی
رفلکشن در جاوا
جامعه جاوا (اندروید) ایجاد شده در ۱۷ خرداد ۱۴۰۲

سلام

اگر به جای نوشتن MainActivity .this بنویسیم MainActivity.class مشکلی نداره ؟؟

متفاوت هستن این دو دستور و نمی‌تونید بجای هم‌دیگه ازشون استفاده کنید.

رامک امین‌زاده ۱۷ خرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۱۳