🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۶ کامکار اعتماد
دوره حضوری است یا انلاین
جامعه مبانی و اصول برنامه نویسی ایجاد شده در ۱۸ خرداد ۱۴۰۲

سلام وقت بخیر

برای ثبت نام در دوره‌ها باید چه کار کنیم من با شماره آموزشگاه تماس گرفتم ولی موفق نشدم.دوره‌های حضوری یا غیر حضوری؟ لطفا بیشتر در این مورد توضیح بدین.ممنونم

سلام،

دوره‌ها غیرحضوری هستن و در قالب پکیج ویدیویی ضبط شده هستن.

شما از داخل سایت دوره مدنظرتونو انتخاب میکنید و از همونجا میتونید ثبت نام کنید.

و بعد از ثبت نام، به قسمت دوره‌های من اضافه خواهد شد.

اگر بین چند دوره مردد هستید و نیاز به مشاوره دارید میتونید سؤالتون رو بپرسید تا کمکتون کنم.

بهناک گل ۱۹ خرداد ۱۴۰۲، ۰۷:۳۸

سلام.دوره‌ها رو نمیشه ضبط کرد؟ و تا چه زمانی در قسمت دوره‌های من میمونه؟

من رشته ام مهندسی نرم افزاره.کدوم زبان بازار کار خوبی داره؟

کامکار اعتماد ۱۹ خرداد ۱۴۰۲، ۰۷:۴۴

دوره‌ها قابل دانلود نیستن ولی بصورت نامحدود داخل پنلتون دسترسی دارید و ازین بابت مشکلی ندارید.

همونطور که دوره الفبای برنامه نویسی رو مشاهده کردید با حوزه‌های مختلف آشنا شدید، اگر دنبال شغلی پرتقاضا هستید و برای فری لنسری هم دستتون باز باشه، حوزه هایی مثل وب یا موبایل مناسب خواهد بود.

اگر وب رو انتخاب میکنید، میتونید از دوره طراحی وب شروع کنید و متخصص فرانت اند شوید و بعد تصمیم بگیرید که آیا سمت بک اند هم بروید یا خیر.

برای موبایل هم میتونید بین دوره اندروید و فلاتر یک دوره رو انتخاب کنید.

بهناک گل ۱۹ خرداد ۱۴۰۲، ۰۸:۲۳

سلام

الان من فرانت اند رو میخوام ثبت نام کنم؟

کامکار اعتماد ۲۰ خرداد ۱۴۰۲، ۰۶:۲۴

برای ثبت نام در فرانت اند کدوم دوره رو ثبت نام کنم؟

کامکار اعتماد ۲۰ خرداد ۱۴۰۲، ۰۶:۳۰

دوره طراحی وب نقطه شروع شما خواهد بود.

3-6 ماه یادگیری این دوره زمان خواهد برد.

گام دوم: دوره جاوااسکریپت خالص

گام سوم: دوره ری اکت

مسیر کاملش رو عرض کردم.

بهناک گل ۲۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۴۱