سوالتون رو واضحتر مطرح کنید که برای کدوم پکیج منظورتونه
رامک امینزاده۲۱ خرداد ۱۴۰۲، ۰۸:۰۸
همونی که توی ویدیو بود پکیجشو نمیدونم
زیبادخت عصار۲۱ خرداد ۱۴۰۲، ۰۸:۲۶
این قسمت ویدیو مفهومR8
زیبادخت عصار۲۱ خرداد ۱۴۰۲، ۰۸:۳۳
هر پکیجی خواستین استفاده کنید بسته به استفاده ممکنه به classpath نیاز داشته باشه یا نه. برای ورژن پکیج هم باید سرچ کنید داخل maven یا گیتهاب یا ریپو اون پکیج که ورژن پکیج مشخص شده.