میخوام شغلم رو عوض کنم. علاقه مند به حوزه فرانت اند هستم
خواستم بدونم اگه بطور پیوسته روزی دو ساعت با تمرکز برنامه نویسی کار کنم میتونم طی دو سال توی این حوزه متخصص بشم؟ و در شرکتهای ایرانی مشغول به کار بشم؟
سلام،
بله دو سال زمان مناسبی خواهد بود تا تکنولوژیهای این حرفه رو یاد بگیرید و تجربه ی کاملی در این مسیر کسب کرده باشید.
گام اول: دوره طراحی وب
گام دوم: دوره جاوااسکریپت خالص
گام سوم: دوره ری اکت
و در این بین تایپ اسکریپت رو هم باید به مهارت هاتون اضافه کنید.
یادگیری این موارد با زمان بندی که داشتید ممکنه تا یکسال زمان ببره.
بهناک گل۲۵ خرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۴۵
ممنونم از پاسخگویی شما
با توجه به اینکه 33 سالمه بعد از متخصص شدن میتونم در شرکتهای ایرانی کار کنم؟
فریس مفتاح۲۵ خرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۱۳
اگر مهارتهای لازم رو کسب کنید قطعا میتوانید و ازین بابت مشکلی وجود نخواهد داشت.
بودن افرادی که در چهل و پنجاه سالگی شروع کردن و به موفقیتهای خوبی هم رسیدن.