سلام.دستورات را اجرا میکنم ولی صفحه خالی بر میگردونه.
سلام امیر عزیز
روت مربوطه رو ایجاد کردید؟
در متد رندر کامپوننت ویو رو درست پاس دادید؟
خانم پرمیدا نوبختی۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ۰۷:۱۰
متوجهمنظورتون نشدم
در متد رندر کامپوننت ویو رو درست پاس دادید؟
میرزا جهانبگلو۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۹:۰۱
میرزا جهانبگلو۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ۲۰:۵۶
پروژه رو در گیت قرار بدید بررسی بشه.
خانم پرمیدا نوبختی۳۱ خرداد ۱۴۰۲، ۰۶:۲۰
لطفا اگر ممکنه با any desk باشه که بتونم با روند ایراد یابیتون آشنا بشم.
میرزا جهانبگلو۳۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۳۲
من که چک کردم دیدم وقتی فایل layout.blade قبلی رو که خالی کردم و در layout.blad جدید قرار دادم صفحه خالی نمایش میده و وقتی دوباره از حالت کامنت خارج میکنم صفحه کار میکنه. سوالی که برام پیش امده این هست که مگر بعد از انتقال نباید فایل layout.blad قبلی رو پاک کنیم؟
میرزا جهانبگلو۳۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۵۸
لایوت قبلی رو که پاک میکنید لایوت جدید رو اکستند میکنید؟
چون لایوت قبلیتون در پوشه کامپوننتها هست و جدیدتون در ویوها
خانم پرمیدا نوبختی۰۲ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۳۰
من فایل layout .blade قبلی رو کامل پاک کردم .حالا میگه layout رو پیدا نمیکنه
میرزا جهانبگلو۰۲ تیر ۱۴۰۲، ۱۷:۰۵
نمیدونم چرا میخواد از اون فایل بخونه.چطور بگمش این فایل جدید رو بخونه.
میرزا جهانبگلو۰۲ تیر ۱۴۰۲، ۱۷:۰۶
امیر عزیز
اگر لایوت شما کامپوننت باشه باید بشکل زیر قرارش بدید:
خانم پرمیدا نوبختی۰۳ تیر ۱۴۰۲، ۰۹:۰۶
آقا احمدرضا
فکر میکنممنظور شما اینجوری باشه
که البته کامل نمایش نمیده
میرزا جهانبگلو۰۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۲۴
سورس پروژتون رو قرار بدید تا بررسی بشه.
افشیده کهنمویی۰۴ تیر ۱۴۰۲، ۲۲:۱۱
موفق نشدم سورس رو بفرستم .ممنون میشم راهنمایی کنید
میرزا جهانبگلو۰۶ تیر ۱۴۰۲، ۱۹:۱۷
بهترین راه برای توسعه بردن کدهاتون روی مخزن گیتهاب هست و لینکشو اینجا قرار بدید تا ما هم clone کنیم.(مخزن پابلیک بزنید)
اما اگر اینجا خواستید آپلود کنید کل پروژه رو زیپ کنید و پیوست کنید.