🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۶ مژگان معین
مشکل از virtual environment
جامعه پایتون (وب) ایجاد شده در ۰۲ تیر ۱۴۰۲

من در virtual environment با استفاده از pip پکیج نصب میکنم بدون اخطار ولی هنگام گرفتن pip freeze پکیجی به من نشون نمیده اما هنگام گرفتن pip freeze --all پکیج‌های پایه رو نشون میده یعنی پکیج‌ها اصلا نصب نمی‌شوند.در خارج از virtual environment این مشکل وجود ندارد.

و این رو هم اضاف کنم که مستقیم به pip سرور میره و نصب میشه یعنی من توی venv نصب میکنم اما اون روی خود سرور نصب میشه و روی venv نصب نمیشه


مژگان معین ۰۲ تیر ۱۴۰۲، ۱۸:۲۲

درود امیدوارم خوب باشید

البته که ایطور نمیشه تشخیص داد باید تصویرشو بارگزاری کنید اما به نظر بایستی یک

$ which python

بگیرید ببنید دارید از کدوم پایتون استفاده میکنید :)

در نهایت اگ ادرسش با ادرس env یکی نبود یعنی پکیج‌ها رو با یک ترمینال دیگه روی env جدید نصب کردید و توی ترمینال کنونی دارید از پایتون سیستم استفاده میکنید


موفق باشید ?

نیماد کاکاوند ۰۲ تیر ۱۴۰۲، ۱۸:۵۹

از پایتون venv استفاده میکنه

مژگان معین ۰۲ تیر ۱۴۰۲، ۱۹:۰۳

عکس از چه چیزی بفرستم

مژگان معین ۰۲ تیر ۱۴۰۲، ۱۹:۰۳

همه چی اوکیه ولی نصب که میشه میفرسته به سرور

مژگان معین ۰۲ تیر ۱۴۰۲، ۱۹:۰۳

متوجه نشدم . تصویر مراحلی که انجام دادید ارسال کنید

نیماد کاکاوند ۰۲ تیر ۱۴۰۲، ۲۰:۰۹