🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ ژیانفر هاشمی
تابع کنسول دات لاگ
جامعه جاوا اسکریپت ایجاد شده در ۰۳ تیر ۱۴۰۲

سلام وقتی قرار نیست محتویات کنسول تو صفحه وب نمایش داده بشه پس کد کنسول دات لاگ رو چرا استفاده میکنیم.

سلام

استفاده‌های زیادی میتونه داشته باشه

مثلا برای دیباگ کردن

موفق باشید

بهترین پاسخ
داور اصفهانی ۰۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۱۹