🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۴ منیر پیران
من میخواهم از زرین پال استفاده کنم یا IdPay
جامعه پایتون (وب) ایجاد شده در ۱۱ تیر ۱۴۰۲

من میخواهم از زرین پال استفاده کنم برای اینکه به صورت تستی استفاده کنم باید چگونه یک رفرنس خوب معرفی کنید برام ممنون حمیشم

درود

خود زرین پال یسری رفرنس خوب برای اینکار داره. همچنین اگر سرچ بزنید نحوه استفاده از زرین پال یسری آموزش ویدیویی در آپارات آپلود شده که میتونید ازش استفاده کنید.


گرگین پستا ۱۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۳۲

درود مهدی جان

علاوه بر موردی که خانم کریمی عزیز مطرح کردن. شما میتونید با مراجعه به تاپیک زیر مشکلتون رو حل کنید .

لینک تاپیک : تست درگاه زرین پال

لینک سندباکس : لینک

لینک داکیومت : مستندات زرین‌پال

موفق باشید ?

نیماد کاکاوند ۱۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۰۲

ممنون

منیر پیران ۱۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۶:۲۳

روی پاسخ دوستان دکمه بله رو بزنید تا تاپیک از خالت پیگیری خارج شود. ممنون

بهناک گل ۱۲ تیر ۱۴۰۲، ۰۷:۰۳