سوال من اینه که آیا console.log و document.getelementbyId توابع ما هستند؟ یا بهتره بگیم با توجه به صحبتهای استاد در این جلسه console (document)یک شی از یک کلاسه وبخش log (getelementbyId) فانکشن یا تابع ما هستش
سلام،
بله، درست است. توضیحات کلی داخل این لینک1 و لینک2 آمده است.
بهناک گل۲۴ تیر ۱۴۰۲، ۰۱:۱۸
ممنونم از پاسخگوییتون ،چیزی که من متوجه شدم console شی ما هستش که با استفاده از .(دات ) میتوانیم به متدها یا توابع( رفتارهاش) دسترسی پیدا کنیم.مثل زبان جاوا ؟؟
مثل console.log(), console.info(), console.group(), co