🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۳ شاپرک آریان‌پور
استفاده از android studio
جامعه جاوا (اندروید) ایجاد شده در ۲۱ آبان ۱۳۹۸

سلام و خسته نباشید خدمت اساتید بزرگوار 

بنده از برنامه ی android studio قبلا استفاده کردم و باهاش آشنایی دارم. آیا میتونم با استفاده از این برنامه با آموزش‌ها جلو بیام؟ یا حتما باید inteliJ رو نصب‌ کنم؟

با تشکر

به احتمال زیاد خود استاد هم جلوتر از احدروید استودیو استفاده کنه

نازک خسروپناه ۲۱ آبان ۱۳۹۸، ۱۰:۴۹

به احتمال زیاد خود استاد هم جلوتر از احدروید استودیو استفاده کنه

نازک خسروپناه ۲۱ آبان ۱۳۹۸، ۱۰:۴۹

ما برای آموزش جاوا از intellij و برای آموزش اندروید از android studio استفاده می‌کنیم.

شریف وکیلی ۲۱ آبان ۱۳۹۸، ۱۶:۳۶