🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ آقای مهرنگ عاشوری
استفاده از اندروید استودیو
جامعه جاوا (اندروید) ایجاد شده در ۲۱ آبان ۱۳۹۸

سلام ..وقت بخیر ..

استاد میخواستم بدونم چرا با اندروید استودیو کار نمی‌کنید ..

و اینکه مشکلش چیه ؟!

و چون قبلا با اون کار کردم مشکلی پیش میاد با اون ادامه بدم؟

چون این بخش مربوط به آموزش جاوا هست، نخواستم با مبحث اندروید تداخل داشته باشه

شریف وکیلی ۱۵ آذر ۱۳۹۸، ۰۶:۴۶