🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۳ ستاه رحماندوست
نصب پلاگین ها
جامعه طراحی رابط و تجربه کاربری ایجاد شده در ۰۷ مرداد ۱۴۰۲

چجوری پلاگین هارو روی adobe xd نسخه ویندوز نصب کنیم؟

در صفحه اصلی نرم افزار که باز میشه، زیر تب home، تبی به نام add-ons وجود داره، بعد از کلیک، بالای صفحه روی لینک plugins بزنید، تا لیست پلاگین‌ها به شما نمایش داده بشه.


نرمین کاشی ۰۹ مرداد ۱۴۰۲، ۰۶:۵۵

ممنون

ستاه رحماندوست ۰۹ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۴۹

روی دکمه تایید پست خانم آزاد کلیک کنید تا تاپیک بسته بشه.

موفق باشید.

دلنواز قانونی ۱۱ مرداد ۱۴۰۲، ۱۹:۰۷