🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۳ آریابد فرشیدورد
در مورد comment ها
جامعه جاوا (اندروید) ایجاد شده در ۰۲ آذر ۱۳۹۸

سلام و خسته نباشید استاد گرامی

استاد میتونیم این comment‌های توضیحات رو به زبان فارسی هم بنویسیم یا فقط باید به زبان انگلیسی باشه؟ 

ممنون.

سلام ...به عنوان یک همکلاسی به نظرم توضیحات برای خودتون و برنامه نویس‌های که بعدا کد رو ببینن هست تا یاد اوری بشه که چه اتفاقی افتاده تو اون قسمت از کد و فرقی نمیکنه به چه زبانی باشه .... ولی اگه انگلیسی بنویسید خیلی بهتره و خودتونو با این زبان هماهنگ کنید...شاید یک روزی نیاز باشه پرژه ای برای خارج از ایران بسازید... ولی بازم هر چی نظر استاد باشه درسته.

آقای مهرنگ عاشوری ۰۲ آذر ۱۳۹۸، ۱۳:۵۰

خیلی ممنون

آریابد فرشیدورد ۰۲ آذر ۱۳۹۸، ۱۴:۲۰

بله می‌تونید فارسی بنویسید، ولی از لحاظ حرفه ای ظاهر خوبی نداره، بهتره به زبان انگلیسی باشه. 

شریف وکیلی ۰۵ آذر ۱۳۹۸، ۱۴:۳۳