استاد میتونیم این commentهای توضیحات رو به زبان فارسی هم بنویسیم یا فقط باید به زبان انگلیسی باشه؟
ممنون.
سلام ...به عنوان یک همکلاسی به نظرم توضیحات برای خودتون و برنامه نویسهای که بعدا کد رو ببینن هست تا یاد اوری بشه که چه اتفاقی افتاده تو اون قسمت از کد و فرقی نمیکنه به چه زبانی باشه .... ولی اگه انگلیسی بنویسید خیلی بهتره و خودتونو با این زبان هماهنگ کنید...شاید یک روزی نیاز باشه پرژه ای برای خارج از ایران بسازید... ولی بازم هر چی نظر استاد باشه درسته.
آقای مهرنگ عاشوری۰۲ آذر ۱۳۹۸، ۱۳:۵۰
خیلی ممنون
آریابد فرشیدورد۰۲ آذر ۱۳۹۸، ۱۴:۲۰
بله میتونید فارسی بنویسید، ولی از لحاظ حرفه ای ظاهر خوبی نداره، بهتره به زبان انگلیسی باشه.