🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۳ قاسدک دهقان
نصب فیلترشکن برای ادامه دوره
جامعه پایتون (وب) ایجاد شده در ۱۴ مرداد ۱۴۰۲

سلام خسته نباشید

سوالم اینه برای استفاده از لینوکس برای ادامه دوره نیاز به نصب فیلترشکن داریم؟

من هیچ پیش زمینه ای در برنامه نویسی ندارم و هرکاری کردم هم نتونستم برای اوبونتو vpn نصب کنم و متاسفانه استاد دوره هم اصلا توضیحی راجب این مورد ندادن..

در گروه هم سوال کردم اما کسی راهنمایی نکرد ..

اگر امکانش هست پشتیبانان دوره که برای همین منظور هستن یک ویدیو در مورد نصب وی پی ان تولید کنن..

خسته شدم از بس در یوتیوب سرچ کردم و به جایی نرسیدم...

ممنون

سلام احسان وقت بخیر


متاسفانه در ویدیو‌ها نمیتونیم اموزش نصب vpn رو بخاطر مواردی که خودتون در جریانش هستید اموزش بدیم

شما میتوانید از تحریم شکن مثل سرویس شکن یا ۴۰۳ برای دور زدن از تحریم‌ها استفاده کنید


لینک

نیک رهنما ۱۴ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۴۸

من جواب سوالم رو کامل نگرفتم ...

برای استفاده از لینوکس برای ادامه دوره باید وی پی ان نصب کنیم ؟؟


قاسدک دهقان ۱۴ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۱۵

میتونید برای رفع تحریم‌های اینترنتی از سرویس شکن استفاده کنید

درغیراین صورت درصورتی که بخواید با یوتوب و ابزار‌های اینچنینی که در کشور فیلتر هستند کار کنید نیاز به وی پی ان دارید

بهترین پاسخ
نیک رهنما ۱۴ مرداد ۱۴۰۲، ۲۰:۳۹