🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۳ شوکا خیابانی
ایجاد set خالی
جامعه پایتون (وب) ایجاد شده در ۱۵ مرداد ۱۴۰۲

سلام وقت بخیر

چطور میتونیم یک مجموعه خالی در پایتون ایجاد کنیم؟

سلام،

به دو روش میتونید ست خالی داشته باشید:

empty_set1 = set()
empty_set2 = {}
بهناک گل ۱۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۰۴

ممنونم

روش دوم رو امتحان کردم ولی مفسر مجموعه رو دیکشنری در نظر میگیره با این روش

شوکا خیابانی ۱۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۸:۲۴

درود

بله درسته روش دوم دیکشنری درنظر میگیره. همون روش اول که جناب موحد فرمودند برای مجموعه اوکیه.

بهترین پاسخ
گرگین پستا ۱۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۹:۱۵