🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۳ صابره دانایی‌فرد
نحوه وارد کردن ارگومان‌های Constructor در شی ایجاد شده از یک کلاس
نیک رهنما حل شده توسط نیک رهنما

سلام ... من دقیق مثل ویدیو تمام Constructor رو ایجاد کردم ولی وقتی در کلاس Main خواستم به شی از کلاس ساختم داخل پرانتز‌ها ارگومان هارو بنویسم قبول نکرد!!!!!!!!

سلام دوست خوب من

شما در تصویر 1 اشتباه نوشتین و ارگومان هاتونو اشتباه وارد کردین :

باید به این صورت باشه و میگم چرا:

Person person = new Person("Ali" , "Ahmadi");

به این صورت هنگام مقدار دهی ارگومان‌ها نیازی به نوشتن نام پارامتر مثل fa: نیست و این یک خطاست.

موفق باشین.

بهترین پاسخ
نیک رهنما ۰۹ بهمن ۱۳۹۸، ۰۶:۵۶

در واقع این یک hint از طرف Intellij idea هست که بصورت خودکار بعد از وارد کردن Argument‌ها نوشته میشه برای کمک به برنامه نویس

ترسا پناهی ۱۹ اسفند ۱۳۹۸، ۱۸:۴۵

سلام

دوست عزیز

اگه تو کانستراکتور یک کلاس از آرگومان استفاده کردی وقتی که داری از اون کلاس نمونه میسازی و اون نمونه پارمترهای ورودی کلاس رو میخواد دیگه نیاز به وارد کردن آرگومان هایی که کانستراکتور وارد کردی نیست و فقط باید مقداردهی رو انجام بدی.

*****شما در هنگام ساختن نمونه از کلاستون وقتی پارامترهای ورودی رو ازتون میخواد مثلا firstName , lastName شما باید به جای دوباره نوشتن firstName , lastName در هنگام نمونه سازی باید مقدار دهی رو انجام بدین.

تلیمان پایور ۰۷ مرداد ۱۳۹۹، ۲۲:۳۵