🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ ستاه رحماندوست
خط‌های کناری
جامعه طراحی رابط و تجربه کاربری ایجاد شده در ۲۳ مرداد ۱۴۰۲

سلام وقت بخیر

اون خط‌های کناری ک مثل خط کش هست و روش نگه میدارید و خط بهمون میده رو چجوری بیاریم روی برنامممون ؟

سلام . وقت بخیر

از منو میتونید بزنید روی view -> rulers

یا با short key

Shift + R

بهترین پاسخ
سام ابتکار ۲۳ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۰۲