🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۳ بهرخ عالی
نحوه اجرای ادیتور در پایتون
جامعه پایتون (وب) ایجاد شده در ۲۴ مرداد ۱۴۰۲

سلااااام

وقت بخیر ....

امکانش هست فایل یا لینکی در خصوص اینکه چطور فایلی را ک در ادیتور ساخته شده در پایتون باز کنیم قرار بدید ؟؟؟

درود وقتتون بخیر

دقیق متوجه سوالتون نشدم ولی شما میتنید با دستور زیر فایل پایتون رو اجرا کنید

$ python <file_name>.py # to execute

مثلا شما میتونید توی یه فایل ساده متنی کد رو بزنید و بعد پسوند رو بزارید .py و اجرا کنید با دستور بالا

نیماد کاکاوند ۲۴ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۵۴

ممنوونم

و اینکه چطور میتونم کدی که دارم توی ادیتور میزنم همزمان بتونم در پایتون اجرا کنم ؟؟


بهرخ عالی ۲۴ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۴۰

سلام،

اگر داخل pycharm میتونید روی دکمه (آیکون شبیه play) کلیک کنید.

eb06-Screenshot 2023-08-15 234549.png


ضمناً داخل vscode هم میتونید پلاگین code runner نصب کنید.

همچنین میتونید در همان ادیتور ترمینال رو باز کنید و کامند python your_file.py رو بزنید. (البته در مسیر فایل باید قرار گرفته باشید)

بهناک گل ۲۴ مرداد ۱۴۰۲، ۲۰:۲۲