🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۷ آقای نیکروز طالقانی
Microsoft Visual Studio2019
جامعه پایتون (وب) ایجاد شده در ۲۴ مرداد ۱۴۰۲

سلام روزتون بخیر

1- من از Visual Studio استفاده می‌کنم و نمی‌تونم به لینوکس مهاجرت کنم. من درمورد virtualenv و pip باید چه اقدامی انجام بدم؟

2- وقتی Visual Studio رو نصب کردم دو برابر حجمی که باید فضای سیستمم اشغال شد. فکر میکنم فایل‌های زیپ رو باز کردم برای نصب سیستمم اونها رو نبسته یا بسته ولی باز مونده حساب میکنه. چیکار کنم تا فضای اشغالی اضافی سیستمم خالی بشه؟

با تشکر

درود وقت بخیر

متاسفانه سوال دوم کمی گنگ هستش و متوجه نشدم

در مورد pip و venv میتونید مراحل نصب رو توی تاپیک‌های دیگه یا این لینک دنبال کنید

نصب pip ویندوز : لینک

ساخت venv ویندوز : لینک

موفق باشید ?

نیماد کاکاوند ۲۴ مرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۰۰

بابت کمکتون ممنون ولی بازم نتونستم نصب کنم. میشه به جای نصب venv راهی هست تا به لایبری visual studio چیزی اضافه کرد؟

مثلا من الان pip رو اونجا میتونم import کنم ولی pycharm رو ندارم.

آقای نیکروز طالقانی ۲۴ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۲۰

باز هم متوجه سوالتون نشدم. دقیقا میخواید چیکار کنید؟

نیماد کاکاوند ۲۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۴۷

میخوام یاد بگیرم به ویژوال استودیوم لایبری اضافه کنم

آقای نیکروز طالقانی ۲۶ مرداد ۱۴۰۲، ۰۸:۳۴

سلام

این کارو با یکسری extention میتونی انجام بدی که کار رو برای اجرای پایتون توی vscode راحتتر کردن مثل pyenv و ...

اما میتونی یه سر هم بزنی به سایت رسمیش که کاملا راهنمایی کرده چطوری انجامش بدی

لینک

بهترین پاسخ
نیماد کاکاوند ۲۷ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۰۷

از وقتی که گذاشتید سپاس گذارم?

آقای نیکروز طالقانی ۲۸ مرداد ۱۴۰۲، ۰۸:۲۷

علیرضا جان سلام

ممنون میشم پاسخ رضا جان رو تایید کنین تا تاپیک بسته بشه

نیک رهنما ۲۸ مرداد ۱۴۰۲، ۲۰:۲۲